Inlägg: 2196398
Svarskommentarer
Sv: Action delux
{8399}:
Emil är enligt mitt tycke alldeles för stor på sig. Inte en hyvens och reko grabb.
Ludde är jag kompis med och han är en sjukt fin och snäll kille. Ville komma till oss innan han gick till Örebro. Nästa säsong spelar han i DIF. Synd för han skulle göra ett bättre jobb än tex Ölund.
När det kommer till Janne så var han och det vet jag med 100% säkerhet inte speciellt poppis som tränare. Rätt bitter, saknade det sociala samspelet och kunde vara allmänt dryg. Såklart kan människor ändras. Även fast jag tror att Abbott styr Rögle mestadels själv.
Kvist har ju kontrakt nästa säsong. Så han lär få chanser. Tycker ändå han gjorde pigga inhopp i år. Ett framtidsnamn helt klart. Den av dom 3 du nämner med högst potentiell enligt mig. Birger blir nog kvar om han accepterar städgumma roll nästa år igen. Däremot tror jag Ljungkratz vill nånstans där han får en större roll. Antingen AHL eller allsvenskan.
Emil är enligt mitt tycke alldeles för stor på sig. Inte en hyvens och reko grabb.
Ludde är jag kompis med och han är en sjukt fin och snäll kille. Ville komma till oss innan han gick till Örebro. Nästa säsong spelar han i DIF. Synd för han skulle göra ett bättre jobb än tex Ölund.
När det kommer till Janne så var han och det vet jag med 100% säkerhet inte speciellt poppis som tränare. Rätt bitter, saknade det sociala samspelet och kunde vara allmänt dryg. Såklart kan människor ändras. Även fast jag tror att Abbott styr Rögle mestadels själv.
Kvist har ju kontrakt nästa säsong. Så han lär få chanser. Tycker ändå han gjorde pigga inhopp i år. Ett framtidsnamn helt klart. Den av dom 3 du nämner med högst potentiell enligt mig. Birger blir nog kvar om han accepterar städgumma roll nästa år igen. Däremot tror jag Ljungkratz vill nånstans där han får en större roll. Antingen AHL eller allsvenskan.
+ 2
Sv: Action delux
{8399}: Alcen och Mannberg är ju två riktiga ambassadörer för Brynäs IF. De har ju flera hundra matcher vardera för klubben. Kan nog bli tröjor i taket efter karriärerna. Fantastiskt gjort med tanke på att ingen av dem egentligen platsar i SHL. Men i Brynäs är allt möjligt 👍 Klubben där en vanlig bilhandlare kan bli klubbdirektör.
+ 14
Angående lite istid nu så har vi ju Ljungkranz, kvist och Birgersson som kan bli nästa offer för agenters krav medan Alcen, Mannberg och Pettersson gnuggar på.