Inlägg: 2196412
Svarskommentarer
Sv: Action delux
Pettisbif: Det är tyvärr otroligt svårt att välja bland de unga spelarna då utvecklingen är svår att förutse.
Det har ju muttrats lite bland unga spelare genom åren och det indikerar i alla fall att vi skulle kunna ta hand om dem bättre och då kanske det finns större möjligheter att de som inte får en plats senare i sina karriärer vill återvända.
Jag vet inte om våra två heltidsanställda spelarutvecklare räcker här eller om det behövs nya grepp.
Det har ju muttrats lite bland unga spelare genom åren och det indikerar i alla fall att vi skulle kunna ta hand om dem bättre och då kanske det finns större möjligheter att de som inte får en plats senare i sina karriärer vill återvända.
Jag vet inte om våra två heltidsanställda spelarutvecklare räcker här eller om det behövs nya grepp.
I Brynäs valde man Alcén, Rohdin och Ölund istället. Med facit i hand hade jag valt Ludde, Emil och Wänna alla dagar i veckan före dom.