Inlägg: 2196426
Sv: Action delux
{8399}: Fast ändå inte helt osannolikt. Om Dacke kan bli klubbdirektör så kan väl Alcen bli sportchef? Fullt rimligt. Han är ju trots allt en riktigt skön snubbe. Det räcker.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: Action delux
munkas: Det värsta nu är tystnaden. Vad händer i Brynäs? Än en gång känns det som om vi står kvar på perrongen och tåget rullar ut från stationen…med oss kvar. Jag läser om de andra SHL-lagen som bygger inför nästa säsong, men inte vi, vi har inte ens en sportchef, än mindre tränare 😢. Jag är uppriktigt orolig för nästa säsong.
+ 8