Inlägg: 2196474
Svarskommentarer
Sv: Action delux
Auchinleck: Det blir ett problem när man har en ideel styrelse som måste ta operativa beslut. Samtliga i styrelsen är uppbundna i andra åtaganden och kan inte sammanträda eller lägga ner det arbete i den omfattningen en avlönad styrelse skulle kunna.
Campese var inne på svårigheten med det under ett möte med privatpartner. Han hade ställt frågan till styrelsen att dom måste svara på om han är en vd eller platschef. Personligen tycker jag det är väldigt märkligt att styrelsen lägger sig i beslut som tränare och sportchef, det borde vara Campeses ansvar och mandat till 100% efter dom strategier och direktiv som styrelsen beslutat om.
Campese var inne på svårigheten med det under ett möte med privatpartner. Han hade ställt frågan till styrelsen att dom måste svara på om han är en vd eller platschef. Personligen tycker jag det är väldigt märkligt att styrelsen lägger sig i beslut som tränare och sportchef, det borde vara Campeses ansvar och mandat till 100% efter dom strategier och direktiv som styrelsen beslutat om.
+ 2
Sv: Action delux
andra dagen i rad som GD copy paste'ar Nisse's instagram och gör artikeln pluslåst 14:57
Länkar:
Nisse Ekman om statistikhetsen som höll på att sänka Brynäs: "Man glömmer en väldigt viktig sak"
Nisse Ekman om statistikhetsen som höll på att sänka Brynäs: "Man glömmer en väldigt viktig sak"
Arvodering av styrelse har vad jag vet aldrig varit en fråga, men det kanske det skall bli framöver?
Revisorerna debiterar dock för sitt arbete utifrån den rollen.
Men inte valberedningen.