Inlägg: 2196503
Svarskommentarer
Sv: Action delux
Ove Myling: Nej det stämmer inte, styrelsen i Brynäs tar operativa beslut. Det är inget som är kopplat till Campese. Sen är heller inte 10-års planen Campeses verk utan något som styrelsen arbetat med.
Campese sa väldigt mycket intressant på privatpartner mötet. Det borde fler lyssna på. Bland annat på vad som var hans uppdrag från styrelsen vid anställning. Jag har varit väldigt kritisk till Campese, men hans arbete ska ju utvärderas efter hans uppdrag från styrelsen och där har han uppfyllt det mesta även om punkten lyfta herrlaget till en stabil nivå inte kan räknas dit.
Campese sa väldigt mycket intressant på privatpartner mötet. Det borde fler lyssna på. Bland annat på vad som var hans uppdrag från styrelsen vid anställning. Jag har varit väldigt kritisk till Campese, men hans arbete ska ju utvärderas efter hans uppdrag från styrelsen och där har han uppfyllt det mesta även om punkten lyfta herrlaget till en stabil nivå inte kan räknas dit.
+ 2
Sv: Action delux
Ove Myling: Jag håller inte med där, antingen så får VD fria tyglar att driva verksamheten annars får väl styrelsen ta och sparka honom.
+ 2
Och så kanske det var när Campese kom in. Men sen tog denne en massa korkade beslut som anställningen av Dacke och satte igång cirkusen med 10 års-planen.
Då kanske dom insåg att det inte var så lyckat att lämna över ansvaret.
Kommer det in en ny, vettig, klubbdirektör kan man nog släppa kontrollen lite mer (igen).