Inlägg: 2196535
Svarskommentarer
Sv: Action delux
#33: Bra frågor, tyvärr har jag inga svar.
Sallinen tycker jag har varit viktig och där känns det ok att förlänga såvida det är till rätt pris.
Sallinen tycker jag har varit viktig och där känns det ok att förlänga såvida det är till rätt pris.
+ 1
Sv: Action delux
#33: kan detta betyda att Bom-Bom är klar? Sallinen måste ju varit hans favoritspelare. Spelade mest och vi väldigt många viktiga lägen.
Borde ju även betyda att nån kontrakt kommer rivas? För kan inte tro att dom tänker ställa upp med nästan exakt samma trupp som denna säsong?
Borde ju även betyda att nån kontrakt kommer rivas? För kan inte tro att dom tänker ställa upp med nästan exakt samma trupp som denna säsong?
+ 3
Sv: Action delux
#33: Lite roligt att det är den annars så anonyme Micke Holmqvist som uttalar sig om förlängningen. Det är väl han och materialarna som är dom högsta hönsen i sportorganisationen just nu 😊.
+ 3
Fast vi har ju en viss vana vid kvalspel nu så det kanske funkar nästa år igen 😱.