Inlägg: 2196536
Sv: Action delux
Auchinleck: Den fastlagda besluts och delegationsordningen hade man ju velat se.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Action delux
Zzz:
Jag får för mig att det är den Campese menar inte finns, eller som han saknar. Det borde man hunnit reda ut efter 3 år?
Jag får för mig att det är den Campese menar inte finns, eller som han saknar. Det borde man hunnit reda ut efter 3 år?