Inlägg: 2197132
Sv: A proposito de nada
Davey85: är det bara jag som tycker att det är fel att släppa ingman. Jag tror att om han fått förtroende så skulle han växt ut. Ger mig fan på att han kommer att toppa backligan i Dif nästa säsong.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Fattar ärligt inte vad man håller på med på åsen. Förlängningar och nyförvärv när vi inte ena har nått tydligt sportsligt styre!
+ 1