Inlägg: 2198129
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Det händer ingenting för det är ingen där. Enligt en person jag känner inom En bra start är det helt öde i sportens lokaler och kontor. Egentligen borde det ju sjuda av aktivitet. Väldigt oroväckande!
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Tudelat det där. Viilket agerande vill vi egentligen ha från de som ställt till den här röran? Vad är det som säger att de inte ställer till det ännu värre?
Hade vi istället som HV snabbt fixat ett årsmöte så hade en ny styrelse varit på plats, ev. ny klubbdirektör osv.
En paralyserad valberedning och en handlingsförlamad ordförande, som givet de fyra år han suttit rent resultatmässigt (ej dam) varit en katastrof, gör verkligen inte saken bättre.
Hade vi istället som HV snabbt fixat ett årsmöte så hade en ny styrelse varit på plats, ev. ny klubbdirektör osv.
En paralyserad valberedning och en handlingsförlamad ordförande, som givet de fyra år han suttit rent resultatmässigt (ej dam) varit en katastrof, gör verkligen inte saken bättre.
+ 3
Mycket möten vettu, det älskar alla chefer! ;)