Inlägg: 2198147
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Som du säger är det deras skyldighet att ställa upp och svara på frågor. Det hade väl varit smartare att vara tillgänglig en vecka efter att laget spelat färdigt och lägga korten på bordet. Det hade gett arbetsro under ett antal veckor. Jag har aldrig varit med om att det varit så tyst från Brynäs, både hemsidan och i lokaltidningar. Om personer på ledande befattningar tänker smita ut bakvägen efter årsmötet så ifrågasätter jag deras moral.
Frågan är också vad gd försökt med. Intressanta personer att höra är ju Lorentz, Campese, Micke Holmqvist, Sundlöv, Peter Andersson, Stråhle, Boumedienne. Jag antar att mittmedia försökt nå samtliga men att dom inte vill ställa upp.
Om man inte stänger säsongen 20/21 ordentligt kommer frågorna att hänga kvar. Vi är många som vill veta vad fan som gick så fel.
Frågan är också vad gd försökt med. Intressanta personer att höra är ju Lorentz, Campese, Micke Holmqvist, Sundlöv, Peter Andersson, Stråhle, Boumedienne. Jag antar att mittmedia försökt nå samtliga men att dom inte vill ställa upp.
Om man inte stänger säsongen 20/21 ordentligt kommer frågorna att hänga kvar. Vi är många som vill veta vad fan som gick så fel.
+ 7
Det ska bli intressant att höra om målsättningarna för nästa säsong. Med tanke på att man i princip behåller samma trupp som nästan åkte ur SHL borde den enda rimliga målsättningen vara att undvika kvalspel. Men är man beredda att sikta så lågt efter att ha siktat så högt tidigare?