Sex spelare lämnar Örebro ? tillsammans med tränarduon - Hockeysverige ? Mer av sporten du älskar
Inlägg: 2198156
Sv: A proposito de nada
Såg att Rensfeldt lämnar Örebro och ryktas till Djurgården. Han hade varit en ok spelare i 3e kedjan om vi inte redan hade haft fullt med denna typ av spelare.
Länkar:
Sex spelare lämnar Örebro ? tillsammans med tränarduon - Hockeysverige ? Mer av sporten du älskar
Sex spelare lämnar Örebro ? tillsammans med tränarduon - Hockeysverige ? Mer av sporten du älskar