Inlägg: 2198423
Sv: A proposito de nada
Hoppas Campese tar sitt förnuft till fånga och avgår nu också, nytt blod in är det som behövs
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Semic: Jag håller med. Campese har ingen trovärdighet kvar. Det behövs nytt blod nu. Både på och utanför isen. Dessvärre kommer nog truppen att bli ganska intakt. Säger det mesta när man förlänger med Sallinen. Där hade man chansen att få in nåt annat men tog den inte. Vad blir nästa manöver, nytt kontrakt för Andersén?
+ 1