Inlägg: 2198479
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bifsydväst: det var hur det borde ha varit (dvs utan ha-spelare och sallinen och Birgersson istället.)
Ja, jag tycker det är realistiskt och billigare än att behöva värva sämre till samma pris under pågående serie där vi också tappat poängen pga lagbygget och ska vända mentala motgångarna. Så ja det tycker jag!
Ja, jag tycker det är realistiskt och billigare än att behöva värva sämre till samma pris under pågående serie där vi också tappat poängen pga lagbygget och ska vända mentala motgångarna. Så ja det tycker jag!
Varför jag satte Gunler i 2a är ju precis för att han har näsa för mål? Palve med kluriga passar, Gunler med skottet. Varför bygga på Gunler i 2a, därför att det är en kille ATT bygga något från, utvecklingspotentialen är ju hög på honom.
I din uppställning har du inte ens med Sallinen som precis kritat kontrakt.
Jag skrev aldrig att detta var en drömuppställning direkt, bara en som är relativt realistisk.