Inlägg: 2198487
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Vissa är skeptiska då JBs mål är NHL men det kan ju också vara en fördel. Han har drivet, han vill framåt, han vill imponera och han vill utvecklas.
Inte riktigt samma profil som Sundlöv om man säger så.
Inte riktigt samma profil som Sundlöv om man säger så.
+ 18
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Blir det bombom är det första pusselbiten av många för att ljuset i tunneln ska tändas igen . .
+ 17
Även om han skulle plugga vid sidan av så är jag faktiskt övertygad om att han ser till att sköta BIF 100%:igt så att Brynästiden i framtiden kommer att se strålande ut på hans CV.
Hoppas verkligen på JB. Han känns oerhört proffsig. Tror Erika då skulle kunna jobba/lära tillsammans med honom.