Inlägg: 2198503
Sv: A proposito de nada
bradberry: Vilka det som spelar nu då? Organisationen är ju tom på folk och ordföranden är lame duck. Campese borde kunna härja fritt nu.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zzz: tror inte han kan härja fritt. Styrelsen är ansvarig fram till årsmöte även fast man aviserat ordförandes avgång. Och det röstas om ansvarsfrihet.
Sv: A proposito de nada
Zzz: Tror han hänger löst... Å detta kan vara ett vapen när det gäller att klamra sig kvar...