Inlägg: 2198871
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Kan nån förklara för mig varför det är så enormt omoraliskt av Brynäs just att låta Berglund SPELA och att det i sig skulle vara det mest omoraliska, samtidigt som ingen av kritikerna verkar bry sig om att Brynäs fortfarande betalar PB:s lön och heller inte har avskedat honom?
Hade ju annars varit mest logiskt att föreningen isf ska ha kritik för det senare och inte för att man låter honom spela, kan man tycka.
Kanske ett litet bevis på att kritiken i grunden bara handlar om hur orättvist det har varit mot HV eftersom det var just PB som indirekt var anledningen till att Palve kunde avgöra matchen......
Hade ju annars varit mest logiskt att föreningen isf ska ha kritik för det senare och inte för att man låter honom spela, kan man tycka.
Kanske ett litet bevis på att kritiken i grunden bara handlar om hur orättvist det har varit mot HV eftersom det var just PB som indirekt var anledningen till att Palve kunde avgöra matchen......
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ni måste sluta betala tunga långsamma ölsugna halvfigurer 200,000 i månaden. Så jävla dyrt är det inte att sitta på Brända Bocken i solen. Jag vet. Har bott på Brynäs.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vill inte snaska i en enskild person, men menar du att man inte är misstänkt om man häktas?
Men som sagt, du förstår inte.