Inlägg: 2199455
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ante08: varför skrev inte URKby denna artikel när det blev känt att det gjorts en anmäla! Lätt att vara efterklok med halva facit i hand!
+ 2
Sv: A proposito de nada
ante08: Tänker okynnesköpa en Brynäströja på Tradera efter att ha läst mURKas Leifby.
+ 1
Sv: A proposito de nada
ante08: MarcURK Leifby vilken pajas, han har ingen aning om vad folk internt sagt såvida han inte själv varit i omklädningsrummet.
"Trots det var det ingen lagkamrat, tränare, sportchef, videocoach, massör, tandläkare, materialare eller allt vad som nu rör sig i Monitor URK! Arena som sade ifrån."
"Trots det var det ingen lagkamrat, tränare, sportchef, videocoach, massör, tandläkare, materialare eller allt vad som nu rör sig i Monitor URK! Arena som sade ifrån."
+ 1
Sv: A proposito de nada
ante08: Varför sade ingen på Aftonbladet ifrån när alla på deras redaktion tyckte synd om Laul och struntade i Wegerup efter det han gjorde mot henne?
+ 6