Inlägg: 2200324
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: OM det nu är någon i Brynäs, skulle de då inte skriva något i stil med: andra gången på kort tid klubben är i blåsväder för liknande anklagelser lr nåt? Jag känner att jag griper efter halmstrån att det inte stämmer.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mickis: ”Sportbladet har sökt spelarens klubb, som inte gått att nå. ” tyder ju på Brynäs - finns inte så många kvar i ledningen att kontakta... 😕
+ 2