Inlägg: 2200753
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja förvisso. Men man väljer att låta en lägre tjänsteman kommentera frågan och endast skriftligt. Var är föreningens ledning? Det är nu de måste kliva fram och visa att de tar frågan på största allvar.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ständig: Håller med. Som man hanterat situationen så känns det inte riktigt som man tagit det seriöst. Signalvärdet är inte bra.
+ 2