Inlägg: 2200754
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern: Ja räddningen är förstås att i stort sett alla får gå och då kan ju ingen klaga på de nya som inte har någonting med historien att göra.
Detta blir nog bra med förhoppningsvis BomBom och en vältalig handlingskraftig VD och nya välmeriterade personer i styrelsen.
Med nytt folk på plats så kan vi vädra ut skiten istället för som nu sopa den under mattan.
Detta blir nog bra med förhoppningsvis BomBom och en vältalig handlingskraftig VD och nya välmeriterade personer i styrelsen.
Med nytt folk på plats så kan vi vädra ut skiten istället för som nu sopa den under mattan.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Supportern: Det är alla händelser sammantaget, sportsliga/ekonomiska/organisatoriska/individuella, som påverkar klubben och varumärket. Vill en stor sponsor verkligen förknippas med detta? Det kommer krävas kraftfulla åtgärder för att återvinna förtroendet.
+ 4
Brynäs gör bort sig mer och mer och jag undrar hur man ska resa sig.
Enda halmstrået jag kan se är just att alla verkar vara på väg ut. Men med tanke på att det inte finns nån styrning och samma dåliga trupp är kvar, med alla skandaler. Jag kan inte se något annat än ett negativt kval även nästa år.