Inlägg: 2200761
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern: Det vågar man knappt ens tänka på. Överlevnad och hålla huvudet lågt för herrlaget och guld för damerna måste bli målsättningen de närmaste åren.
Lär ta några år innan klubben visar svarta siffror för e.k. igen.
Lär ta några år innan klubben visar svarta siffror för e.k. igen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Supportern: Detta citat från aktuell klubb kommer från Aftonbladet angående senaste spelaren:
"Vi som arbetsgivare kan ta ansvar genom att på ett mer aktivt sätt arbeta med attityd och kultur. Men skulden ska också ligga där den hör hemma. Inte hos brottsoffret, inte hos klubben eller medspelarna. Skulden ska ligga hos gärningsmannen."
Rimligt uttalande kan jag tycka.
"Vi som arbetsgivare kan ta ansvar genom att på ett mer aktivt sätt arbeta med attityd och kultur. Men skulden ska också ligga där den hör hemma. Inte hos brottsoffret, inte hos klubben eller medspelarna. Skulden ska ligga hos gärningsmannen."
Rimligt uttalande kan jag tycka.
+ 28
Som sagt, enda sättet jag ser nu är att göra rent hus och att det första man gör med nya styrtet är att vara offensiva i kommunikationen och börja på ny kula.
Sen hur man ska få ihop det sportsligt vet jag inte.