Inlägg: 2201854
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Och du är inte pinsam biffen?
För övriga hoppas jag att slkt reder ut sig så br det går och att Brynäs kan sätta ihop en fungerande ledning.
För övriga hoppas jag att slkt reder ut sig så br det går och att Brynäs kan sätta ihop en fungerande ledning.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Föll för medietrycket. Ja, det gjorde väl Gävle Kommun också. Pekar finger åt Brynäs. Brynäs har ju inte gjort nåt.Jag fattar inte det här. Sen står man och tittar på när en halmbock kablas ut över hela världen. En bock som är och förblir förknippad med brottslig verksamhet. Brottsrubriceringen är mordbrand. Men bocken får hålla på.
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Tycker det är bra att Brynäs inte förknippas med Unicef med tanke på Unicefs övergrepp på barn i Centralafrikanska Republiken.
+ 1
Och nej vi kommer inte leva med detta många år framöver, är du 10 år gammal och inte vet att sånt här blåser över och skulden hamnar där den ska, hos eventuella gärningsmän
Unicef föll för mediadrevet. Tycker de är amatörer som inte ser skillnad på person och förening.
Och du, du är bra pinsam.