Inlägg: 2204108
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Just nu längtar jag till och med till de där matcherna där vi blir helt utklassade av Oskarshamn. Visst, man kommer vara orolig och bekymrad, men man kommer vara bekymrad över hockeyn och inget annat åtminstone.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Är lite barnslig så jag tycker att Timrå gjorde detta var lite kul (AB):
”Ni sjöng med till HV71-låten ”Håå-Vee”, var det en pik till smålänningarna (som åkte ur SHL i år)?
– Nej, verkligen inte. Vi ville bara ut på isen och dricka lite öl, och så var den låten på. Jag tycker den är jäkligt bra bara haha, det var inget mot HV alls, säger Lodin.”
Sure... 😂
”Ni sjöng med till HV71-låten ”Håå-Vee”, var det en pik till smålänningarna (som åkte ur SHL i år)?
– Nej, verkligen inte. Vi ville bara ut på isen och dricka lite öl, och så var den låten på. Jag tycker den är jäkligt bra bara haha, det var inget mot HV alls, säger Lodin.”
Sure... 😂
+ 2