Inlägg: 2205000
Sv: A proposito de nada
Synd att det bara är tf klubbdirektör. Tycker Gunnar och Jennie känns helrätt.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Ja vi få se vad dessa s.k klubbdirektörer eller klubbchefer åstadkommer, här nedan finns info om deras arbete i Brynäs...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Hur menar du då? De är ju inne för att styra upp en dysfunktionell organisation (inkl styrelse). Det är ju deras expertis och där vi alla hoppas att de skall lyckas.
Men att löpande driva verksamheten är ju någonting annat.
Men att löpande driva verksamheten är ju någonting annat.