Inlägg: 2207647
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Timrå har nästan bättre förutsättningar än oss att bli kvar nästa säsong, deras enda nackdel är en sämre budget, men spenderar dom den på ett smartare sätt så är dom förbi (tyvärr). Dom har väldigt få kontrakt så de har förutsättningar att förbättra.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: framförallt så känns det som vi har haft våra skitår. Tyvärr så verkar det som att ni har era framför er!
+ 2