Inlägg: 2208202
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Håller med. Känns som en bättre coachvärvning än vi kunnat realistiskt drömma om.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Minns att jag för några veckor sen, när det stormade som mest här, skrev något i stil med att vi nog kommer få en intern lösning likt Ove eller liknande eftersom jag inte trodde någon utifrån skulle vilja komma hit. Kan bara konstatera att jag är positivt överraskad hehe.
+ 3