Inlägg: 2208319
Sv: A proposito de nada
Lemp: Vi måste ju börja någonstans och en tränare och en sportchef är en bra början.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Absolut, men samtidigt inte dom som ska göra det på isen och det finns gränser vad tränarna kan göra när spelarna inte håller. Men nu har vi en tränare och nu får man ge honom de bästa förutsättningar som går med bra värvningar på de platser som återstår.