Inlägg: 2208337
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: nejnej. Där är han helrätt. Han känns bara inte som tränaren som ser till att kontrakt bryts:) det va ju iofs inte PA heller
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: För att han har en mjuk framtoning? Min erfarenhet är att det går att komma väldigt långt med intelligens, förhandlingsteknik och lite smartness. Inte alltid som hårda nypor är rätt framgångsrecept.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Manner samlar laget i oktober: "Krappar, krokka int så mycke´ på Pränta Pocken!"
+ 4