Inlägg: 2208357
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Han är tuff nog! Finsk "sisu" är precis vad vår förening behöver, så det här blir kanon det. Bara vi inte nöjer oss med att göra detta till en kortsiktig fluga, utan låter "sisu´n" riktigt får pränta in sig i våra väggar, såväl hos spelare som ledare. Då kan det här bli riktigt roliga år framöver. Äntligen ett steg i rätt riktning, som jag har väntat och längtat. Efter Brynäs så har jag i många år följt Hermelinerna(Kärpät) i finska liiga så jag svävar på moln nu med en coach därifrån.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8783}: Skena inte iväg nu Vad har vi att ställa ute på isen hur bra än Manner möjligen må vara?