Inlägg: 2208396
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: skulle nog säga att det är tvärtom, som de sa i videon. Att det är ett förlegat sätt och kommer inte vara lika framgångsrikt.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Välkommen Mikko Manner!
Om det nu förhåller sig som ryktet säger, att spelare inte följer givna direktiv utan kör sitt eget race. Då hoppas jag att man i framtiden har nolltolerans med sånt, kicken direkt bara! Brynäs IF är större och viktigare än vilken spelare som helst.
Om det nu förhåller sig som ryktet säger, att spelare inte följer givna direktiv utan kör sitt eget race. Då hoppas jag att man i framtiden har nolltolerans med sånt, kicken direkt bara! Brynäs IF är större och viktigare än vilken spelare som helst.
+ 3