Inlägg: 2208409
Sv: A proposito de nada
Vuollerim: Tycker det verkar som Mikko Manner & PA synsätt är lite av varandras motpoler...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kanske vi härinne skall anamma en lite mjukare stil också där vi alla försöker att bli rakt igenom vänligare mot varandra. Kanske vi också kan bidra med den nya brynäsandan som bygger på att alla skall trivas och vara glada.
Vad säger ni?
Vad säger ni?
+ 27