Inlägg: 2208459
Sv: A proposito de nada
Lemp: Brynäs verkar bara vidta den typen av åtgärder för anställda som inte spelar hockey. Spelarna är heliga kor än så länge. Det är bisarrt att man byter ut precis alla utanför isen och förväntar sig resultat på isen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ett tecken på att vi har haft fel ledare, ingen vågar ta de besluten. Får vi nu in bra ledare så är det en bra början.