Inlägg: 2208498
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tänkte i samma banor. Hade man som meriterad coach med gott rykte tagit sig an en krisförening utan att ställa vissa krav? T ex justeringar av lagbygget.
Jag hoppas verkligen att det inte är så. För jag tror att vi kan ha världens bästa tränare och ändå hamna i kval om vi inte vågar bryta med spelare.
Det tål att upprepas, truppen ser alldeles för svag ut idag.
Jag hoppas verkligen att det inte är så. För jag tror att vi kan ha världens bästa tränare och ändå hamna i kval om vi inte vågar bryta med spelare.
Det tål att upprepas, truppen ser alldeles för svag ut idag.
+ 2
I övrigt håller jag med dig om nuvarande spelartrupp.