Inlägg: 2208664
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Vi får nog läsa lite mer än fart när vi läser om hur Mikko vill att vi skall spela.
Att vi skall hålla ihop laget och spela med snabba spelvändningar är det jag ser när jag läser vad han säger.
Jag ser det framför mig att vi håller ihop laget och inte blottar oss som tidigare och inte tokcheckar heller. Det går att spela med snabba spelvändningar urtan att ha de snabbaste spelarna också.
Sen att Kvist och Ljungkrantz som du säger har möjligheter att få mer istid är bara positivt och det ser jag gärna.
Att vi skall hålla ihop laget och spela med snabba spelvändningar är det jag ser när jag läser vad han säger.
Jag ser det framför mig att vi håller ihop laget och inte blottar oss som tidigare och inte tokcheckar heller. Det går att spela med snabba spelvändningar urtan att ha de snabbaste spelarna också.
Sen att Kvist och Ljungkrantz som du säger har möjligheter att få mer istid är bara positivt och det ser jag gärna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Som jag skrev tidigare så hoppas och utgår jag från att Mikko ställt lite krav på vilka spelartyper/spelare som ska bort från truppen och vilka som ska in innan han signade. Vore nästan märkligt annars.
Andra lag bryter ju kontrakt så några måste ju gå att bryta även för oss. Håller helt med dig, Myling m fl som anser att truppen behöver förändras.
Snabbare och spelskickligare backar måste in så uppspelen inte längre alltid hamnar utmed sargerna på stillastående spelare.
Bort med några tröga långsamma trötta forwards och in med speed och energi. Olesen tror jag blir bra, har sett honom spela i SSK några gånger. Eklind kan jag för lite om. Sen behövs det några forwards till...
Andra lag bryter ju kontrakt så några måste ju gå att bryta även för oss. Håller helt med dig, Myling m fl som anser att truppen behöver förändras.
Snabbare och spelskickligare backar måste in så uppspelen inte längre alltid hamnar utmed sargerna på stillastående spelare.
Bort med några tröga långsamma trötta forwards och in med speed och energi. Olesen tror jag blir bra, har sett honom spela i SSK några gånger. Eklind kan jag för lite om. Sen behövs det några forwards till...
+ 1
Hittills har Brynäs fokuserat mycket på att Mikko vill att alla ska må bra, och det är ju bra att man gör, men det kommer bli tufft om förlusterna radas upp. Och frågan är hur bra spelare kommer må om de petas permanent. Man kommer förmodligen att behöva reducera istiden på spelare som Alcén och Danielsson kraftigt för att ge typ Kvist och Ljungkrantz desto mer istid, om man ska kunna undvika att ha 3 långsamma kedjor bakom första.