Inlägg: 2210230
Sv: A proposito de nada
{2064}: Känns väl rätt orättvist att bedöma Jonas på vad han gjorde i Brynäs? Det var några år sen har var i Brynäs nu och han verkar ha utvecklats en hel del i Nordamerika. Fått stå en del matcher i NHL senaste åren och framförallt har han rätt fina siffror i Colorado sen han trejdades dit under den här säsongen. Tror snarare risken med honom är att han faktiskt blir kvar i Nordamerika.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Tror säkert att han är bättre nu. Det jag värjer mig emot är flerårskontrakt på en spelare som är svårbedömd.