Inlägg: 2210736
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Nu ska vi se:
Konsulterna (konsulten) var väl ansvarig för att ta in Nisse och Bom-Bom som såg till att vi blev kvar i SHL och nu sett till att vi får in SHLs mest meriterade tränare.
I min bok räknas det redan som en hel del pang för pengarna. I en klubb som är i fullständig kaos så är det väl konsulterna som hittills har stått för det enda positiva?
Konsulterna (konsulten) var väl ansvarig för att ta in Nisse och Bom-Bom som såg till att vi blev kvar i SHL och nu sett till att vi får in SHLs mest meriterade tränare.
I min bok räknas det redan som en hel del pang för pengarna. I en klubb som är i fullständig kaos så är det väl konsulterna som hittills har stått för det enda positiva?
+ 12
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Jag häpnar snarare över de som 2021 inte lyssnar på dessa experter på ledarskap.
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: ja för folk som har pluggat och jobbat med ledarskap stora delar av sitt liv är dåligt? Medan vi fans sitter hemma bakom våra tangentbord och vet bättre?
Känns som vi fans lägger fokus på fel ställe
Känns som vi fans lägger fokus på fel ställe
+ 13
Konsulteriet kommer ge oss exakt noll pang för pengarna.