Inlägg: 2210756
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag vet inte om man blir expert för att man bara för något år sedan startade eget, kallar sig konsult, och såhär långt enbart kommit med ord som " vi sätter sig in i organisationen" att " det var otroligt mycket mer att sätta sig in i än de kunde ana". Näste gång så heter det "vi håller på att sätta oss in i det vi satt in oss i gällande organisationen osv.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen:
Just nu sitter väl ingen på facit om hur resultatet blir med dessa konsulter?
Man kan ju konstatera iallafall att Gunnar ligger bakom att vi fortfarande spelar i SHL nästa säsong, då det var helt och hållet han som ordna Bom bom och Nisse.
Så värd chansen utan att bli dömda på förhand är väl det minsta man kan ge dem?
Just nu sitter väl ingen på facit om hur resultatet blir med dessa konsulter?
Man kan ju konstatera iallafall att Gunnar ligger bakom att vi fortfarande spelar i SHL nästa säsong, då det var helt och hållet han som ordna Bom bom och Nisse.
Så värd chansen utan att bli dömda på förhand är väl det minsta man kan ge dem?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Lyssnar du på podden som Brynäs släppte med Gunnar och Jennie, så hör du var dom har jobbat tidigare.
Det är ju inte så att dom hittat på sina referenser..
Det är ju inte så att dom hittat på sina referenser..