Inlägg: 2210777
Sv: A proposito de nada
{8399}: Festligt? Du föredrar inte en bättre Brynästrupp istället för kompetensutveckling av en förhoppningsvis avgående ledning?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: ”Festligt? Du föredrar inte en bättre Brynästrupp istället för kompetensutveckling av en förhoppningsvis avgående ledning?”
Kompetensutveckling av en avgående ledning? Vadå?
Kompetensutveckling av en avgående ledning? Vadå?