Inlägg: 2210951
Sv: A proposito de nada
{8399}: Ledsen, men det kommer inte att anställas någon via annons, men det vet alla häcklare redan.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Eh va?
Finns två alternativ:
1. På fullaste allvar tänker de anställa någon via en helt urusel annons.
2. De lägger ut en annons för PR, såg ut som rekryteringssidan behövde all PR den kan få.
Båda alternativ dock lika illa
Finns två alternativ:
1. På fullaste allvar tänker de anställa någon via en helt urusel annons.
2. De lägger ut en annons för PR, såg ut som rekryteringssidan behövde all PR den kan få.
Båda alternativ dock lika illa
+ 2
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: vad menar du, de har ju satt in en annons och avser väl att anställa?