Inlägg: 2211010
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk:
En standardsumma. Kan vara både mindre och mer. Man hoppas på mindre då det finns mer kända och dyra konsultfirmor och mer kvalificerade uppdrag.
Sen har vi ju två tränare på heltid i två säsonger till också. Vi hoppas nån förening sträcker ut en hjälpande hand till dem och Brynäs.
Det kostar att felrekrytera.
En standardsumma. Kan vara både mindre och mer. Man hoppas på mindre då det finns mer kända och dyra konsultfirmor och mer kvalificerade uppdrag.
Sen har vi ju två tränare på heltid i två säsonger till också. Vi hoppas nån förening sträcker ut en hjälpande hand till dem och Brynäs.
Det kostar att felrekrytera.
+ 2
Sv: A proposito de nada
mk: Konsultkonstnaderna låter snarast som billiga i jämförelse med några som mitt företag anlitar just nu…
+ 2
Har du den summan säkrad eller?
Eller är det någon standardsumma?
Låter mycket, men som sagt säger inte att du "ljuger".