Inlägg: 2212323
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ren mardröm om man är Brynäsare . För det går över mitt förstånd . När glömdes anledningen till att så många är Brynäsare pga ishockey laget å inte sociala engagemang?
Sv: A proposito de nada
Peja: Problem 1 för nya styrelsen och nya KD och nya SC att bita i är att vår trupp fortfarande håller alldeles för låg kvalitet. T o m värre än förra säsongens kvaltrupp som det ser ut just nu.
Håller med Peja.
Håller med Peja.
Någon gång mellan omgång 15 och 20 kommer Brynäs förmodligen dra slutsatsen att inte heller finländaren är rätt tränartyp till denna fantastiska grupp spelare, vars enorma inneboende potential bara väntar på att förlösas av en tränar-Messias.