Inlägg: 2214569
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen:
"Om någon överhuvudtaget röstar på team PJ, Engwall idag så bör man tas i från rösträtten i fortsättningen."
Att nordkoreas ledare är inne i forumet och skriver.
Det var överraskande.
"Om någon överhuvudtaget röstar på team PJ, Engwall idag så bör man tas i från rösträtten i fortsättningen."
Att nordkoreas ledare är inne i forumet och skriver.
Det var överraskande.
+ 17
Sv: A proposito de nada
Jag är inte så insatt men måste få fråga. Valberedningens förslag på ordförande är alltså redan nu inne och arbetar med organisationen trots att han inte blivit vald än?
+ 1
Finns väl ett ord för företag som använder framförallt feminsm i marknadsföringssyfte för egen vinnin, inte snyggt.
Om någon överhuvudtaget röstar på team PJ, Engwall idag så bör man tas i från rösträtten i fortsättningen.