1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779056 inlägg · 7967 ämnen

Inlägg: 2214626

Sv: A proposito de nada
Bifbiffen:

Om du nu måste veta så tänker jag inte rösta alls.
Kan inte ens rösta, eftersom det nu är för sent att anmäla sig för att rösta,

Men det jag vet är att folk har rätt att rösta på vem de vill.
Personer har också rätt att vilja ställa upp för Brynäs utan att bli idiotförklarade av såna som dig. Om alla som arbetar för Brynäs (spelare, ledare och styrelse med flera) ska räkna med att bli idiotförklarade och få diverse öknamn på olika internetforum. När det ryktet väl satt sig. Tro mig. Ingen kommer vilja arbeta eller göra en insats för Brynäs. Om allt de kan räkna med är att få en massa skit för det.

Om nu Kangas blir ordförande.
Det kommer inte ta lång tid innan diverse "lustigkurrar" kommer att hitta på olika öknamn till honom också, plus idiotförklarar honom.

Svarskommentarer

Sv: A proposito de nada
Enaranger: Alla får såklart rösta som de vill, men jag hoppas att alla som röstar försöker sätta sig in i kandidaterna innan årsmötet. Engwall kommer säkert supportas av legender som folk i allmänhet gillar, men klasskillnaden mellan honom och Kangas blev ju väldigt tydlig i debatten. Han har dessutom redan hunnit visa synnerlign dåligt omdöme kring sina kommentarer om Alcéns anställning.

Det blir ju väldigt konstigt när kandidaterna pratar om att läckor måste sluta förekomma och att kommunikationen måste bli bättre, samtidigt som den ena kandidaten själv läcker information helt öppet och dessutom inte har någon aning om vad klubben har kommunicerat ut i frågan. Det är så långt ifrån trovärdighet som man kan komma.

Sv: A proposito de nada
Enaranger: Ingen är perfekt och jag tror ingen av kandidaterna (med något enstaka undantag kanske) tror att detta kommer bli en lätt resa oavsett vem som blir vald.
Däremot tror jag Kangas har en större insikt om hur illa det är iom att han kan ta perspektivet utifrån istället för den uppenbarligen redan inbäddade Engwall. Det som behövs nu är handlingskraft och de kan innebära att en del tår blir lite ömma men för föreningens överlevnads skull är det nog just det som behövs. Sen kommer det ta år innan vi är tillbaka på "säker" mark igen och något trollspö är inte att räkna med utan det är bara hårt, idogt arbete som gäller. True grit helt enkelt.

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)