Inlägg: 2215004
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben:
Nu är det nog Alcéns rätt till en rättvis behandling jag försvarar.
Eller du tycker att all skit som kastas på honom
och hur han nedvärderas som en totalt inkompetent
person är rätt och riktigt?
Det verkar som att den gamla styrelsen är ett rött skynke för många.
Så minsta lilla där någon inte tycker att Alcén behandlas på ett riktigt sätt.
Det tas för att man försvarar den gamla styrelsen.
Det verkar finnas en uppdämd ilska hos många personer som
ska vändas mot personer inom Brynäs. Nu är Alcén i skottgluggen.
Det är en hel del som bör lugna ner sig några hekto.
För övrigt är hockeysnack ett rätt dåligt namn på detta forum.
Skitsnack vore ett mer passande namn.
Nu är det nog Alcéns rätt till en rättvis behandling jag försvarar.
Eller du tycker att all skit som kastas på honom
och hur han nedvärderas som en totalt inkompetent
person är rätt och riktigt?
Det verkar som att den gamla styrelsen är ett rött skynke för många.
Så minsta lilla där någon inte tycker att Alcén behandlas på ett riktigt sätt.
Det tas för att man försvarar den gamla styrelsen.
Det verkar finnas en uppdämd ilska hos många personer som
ska vändas mot personer inom Brynäs. Nu är Alcén i skottgluggen.
Det är en hel del som bör lugna ner sig några hekto.
För övrigt är hockeysnack ett rätt dåligt namn på detta forum.
Skitsnack vore ett mer passande namn.
+ 13
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Läser även i GD att Cahling ryktas vara aktuell som ny klubbdirektör. Vilken pärs att anställa konsulter för att vaska fram en KD och så leder "letandet" ändå till någon som redan finns på kontoret. Dock oklart om detta är aktuellt nu i och med nya styrelsens tillträde.
+ 1
Även om det i dagsläget är oklart exakt vad rollen innebär så gör man bara inte på det sättet. Man anställer inte ens en vaktmästare några dagar innan detta årsmöte. Vill man Brynäs bästa så avvaktar man valresultatet och sedan agerar man därefter.
Nu får vi se hur Alcén själv tänker agera. Vill han Brynäs bästa så släpper han detta kontrakt och låter föreningen anställa en annan sportchef som styrelsen tror på (för det är ju helt uppenbart att han inte har den nya styrelsens förtroende).
För övrigt är det stor komik att konsulterna gav rådet ”anställ personer baserat på kompetens istället för kompisband” vid deras genomgång. I deras analys av föreningen har det alltså varit uppenbart att detta var ett problem. PJ och gänget struntade uppenbarligen fullständigt i det…