Inlägg: 2215989
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Var skrivet med viss ironi, men visst borde det vara så eftersom det var något våra kära konsulter påpekade tidigt. Men Brynäs ledning har väl länge varit av formen ”en blind leder en blind”.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker:
Vet inte om Brynäs tidigare ledning varit blind, men nog har de tejpat igen käften på varandra med silvertejp.
Vet inte om Brynäs tidigare ledning varit blind, men nog har de tejpat igen käften på varandra med silvertejp.