Inlägg: 2216315
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Testa Zoegas skånerost... när jag var i Falun på sommaren så smakade skånerost riktigt bra pga vattnet. Kanske kan det smaka bra i Leksand också
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charliejfz:
Bodde i Uppsala i 12 år och bodde inte så långt ifrån Lindvalls, Det kaffet var riktigt bra och brukar köpa det när jag får syn på det, det är inte så vanligt i Dalarna men det finns på vissa ställen.
Bodde i Uppsala i 12 år och bodde inte så långt ifrån Lindvalls, Det kaffet var riktigt bra och brukar köpa det när jag får syn på det, det är inte så vanligt i Dalarna men det finns på vissa ställen.
+ 1