Inlägg: 2216320
Sv: A proposito de nada
Är det bara jag som inte kan se de nya inläggen i de olika forumen? T.ex om jag går in på Brynäs forum ser det ut som att det senaste inlägget skrevs för 13 timmar sen. Jag måste gå in på förstasidan och "alla inlägg" för att se de nyare inläggen. De olika trådarna verkar också ha försvunnit i tomma intet.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lorentz, Campese, Spåls och Alce’n pratar inte med media. Vad är det för jävla representanter för Brynäs?
Länkar:
Svaret om Alcén från förra styrelsen: ?Kan förstå att det ser märkligt ut ? men beslut är taget?
Svaret om Alcén från förra styrelsen: ?Kan förstå att det ser märkligt ut ? men beslut är taget?
+ 6
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Samma här jag förstår inte, det funkar inte som det brukar göra.