Inlägg: 2216421
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Jag tror i princip alla SHL-lag har spikat sin backuppsättning nu förutom oss då kanske, men ändå. Billins hade varit välkommen hos oss. Väldigt konstigt att välja att kliva ner en serie, hur mycket tjänar en toppspelare i HA?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nyb:
HV stoppar in fallskärmen från SHL i truppen för att komma tillbaka direkt? Nästa säsong är den borta om de inte går upp.
Några spelare cashar in där...
HV stoppar in fallskärmen från SHL i truppen för att komma tillbaka direkt? Nästa säsong är den borta om de inte går upp.
Några spelare cashar in där...