Inlägg: 2216666
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: ”Jag antar att Grahm ligger på för att behålla förstalinan.
Pengarna konkurrerar bara Luleå med.”
Och SM-guldgaranti.
Pengarna konkurrerar bara Luleå med.”
Och SM-guldgaranti.
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Jag missade på Sundlöv och Alcén men jag var tydligen inte helt fel ute i vintras 😉
Jag hoppas att Grahm passar in i rollen för hon har nog ett jävla driv att jobba med hockey i varje fall. Om hon isoleras till damerna så tror jag att det kan bli sista säsongen vi ser henne i Brynäs. Alcén hoppas jag på men har ingen aning om hur han är utanför isen.
Jag hoppas att Grahm passar in i rollen för hon har nog ett jävla driv att jobba med hockey i varje fall. Om hon isoleras till damerna så tror jag att det kan bli sista säsongen vi ser henne i Brynäs. Alcén hoppas jag på men har ingen aning om hur han är utanför isen.
Sv: A proposito de nada
Äh, kan inte vänta... Om typ en kvart fyller jag 20 hockeysnackår...Borde väl vara skäl nog till en stor skål...så, Skål HS-kamrater!
+ 30

Stridh, Boumedienne, Grahm och Alcèn är Sporten just nu då.
En målis, bitte!
Jag antar att Grahm ligger på för att behålla förstalinan.
Pengarna konkurrerar bara Luleå med.