Inlägg: 2216712
Sv: A proposito de nada
Peja: Har dålig koll på hur man hanterar det här forumet..om man t ex. vill lägga en kommentar (alltså inte svara på en kommentar) var trycker man då?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Du klickar på kommentera och suddar ut alla tecken från nicket som redan står i fältet när du ska påbörja ditt meddelande.
Välkommen förresten =)
Välkommen förresten =)
+ 2